Brunetka Books Recenzuje

środa, 12 października 2022

"Jedno z nas nie żyje" Jeneva Rose

Autorka: Jeneva Rose

Tytuł: Jedno z nas nie żyje

Tytuł oryginału: One of Us Is Dead 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 7.09.2022

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Mam coś fenomenalnego dla fanów thrillerów psychologicznych.  Ta książka wchłonie Was na maksa!
Główne bohaterki powieści to kobiety z wyższych sfer, które przyjaźnią się ze sobą i na każdym kroku rywalizują ze sobą o wygląd, status społeczny i majątkowy. Ich mężowie to bardzo bogaci i wpływowi mężczyźni.  Natomiast one rządzą w mieście, a ich zajęcia to organizowanie przyjęć, knucie intryg i plotowanie. Poznajemy snobistyczne, zakłamane, fałszywe i toksyczne kobiety. Przyjaciółki spotykają się w salonie piękności fryzjerki Jenny, która poznała ich najmroczniejsze sekrety i najskrytsze pragnienia. Kobiety biorą na tapetę i obgadują Shannon, która została porzucona przez męża polityka. Bryce beż skrupułów wymienił ją na młodszy model. 
Na dodatek Shannon zostaje usunięta ze stanowiska przewodniczącej zarządu fundacji,  a na jej miejsce wskakuje Olivia, która latami czekała na to, by zająć jej miejsce. Olivia nie cofnie się przed niczym, by zdobyć to czego pragnie. 
Gdy pojawia się Crystal, nowa żona Bryce'a, młoda i naiwna dziewczyna z Teksasu nie wie w co wpakowała się. 
Wkrótce jedna z kobiet zostaje zamordowana.
Czy Jenny, która zna sekrety przyjaciółek zdradzi je detektywowi, który ją przesłuchuje?
Sprawdźcie sami,  co stało się w Buckhead. 

Wow! Co tutaj dzieje się?! Od samego początku czułam napięcie oraz niepewność,  co wydarzy się na następnych stronach książki. Czytałam z wielkim zainteresowaniem i śledziłam losy bohaterek, które są totalnie zepsute i toksyczne.  Niby przyjaciółki, a co chwilę wbijały szpilki jedna drugiej. Kobiety ciągle knują perfidne intrygi, kłamią i stosują podstępne zagrywki, byleby tylko pozbyć się swoich rywalek. Mamy okazję poznać historię każdej z nich, ale nie wiemy, co doprowadziło do tego, że jedna z nich została zamordowana. 
Autorka umiejętnie manipuluje czytelnikiem,  by nie rozwiązać zagadki morderstwa.  Ja do samego końca nie mogłam trafić, kto jest winny.  
Niesamowite zwroty akcji sprawiły,  że nie mogłam oderwać się od tej książki ani na moment.  
Zakończenie powieści wbiło mnie w fotel. 
To byłby idealny thriller na ekrany kinowe.
Ta książka to gwarancja niezapomnianych chwil, emocji oraz wrażeń. Będziecie zachwyceni tak jak ja.  
Totalnie przepadłam! Chcę takich historii więcej!
Rewelacja!
Polecam gorąco i czekam z niecierpliwością na kolejne powieści autorki. 

Dziękuję Wydawnictwu Filia/FILIA Mroczna Strona za egzemplarz książki i współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...