Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 24 października 2022

"Porzuceni" Maciej Kaźmierczak

Autor: Maciej Kaźmierczak

Tytuł: Porzuceni

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA/MUZA SHADOWS 

Premiera: 5.10.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie bać się podczas czytania książki?
Jeśli tak to przychodzę do Was z propozycją mrocznego, wciągającego i trzymającego w napięciu thrillera "Porzuceni". Jednak ostrzegam, że jest to historia dla osób o mocnych nerwach i mają zdrowe serce. 
Po tej lekturze  będziecie bali się pojechać do Łodzi.
Podczas porannego spaceru spaceru ze swoimi psami Malwina i Tomasz odkrywają zakopane ciała psów, a pod nimi ciało kilkuletniego chłopca, który zaginął przed kilkoma dniami. 
Tego samego dnia okazuje się,  że z domu dziecka, w którym pracuje Malwina zniknął dziewięcioletni Marcin.
Okazuje się,  że przed trzema laty w Gdańsku doszło do identycznego morderstwa.
Rozpoczyna się wyścig z czasem.
Czy w Łodzi grasuje seryjny morderca?
Przekonajcie się sami. 
Uwielbiam czytać takie mroczne historie,  które mrożą krew w żyłach oraz zapewniają prawdziwy rollercoaster emocjonalny. Ta lektura dostarczyła mi tyle wrażeń i emocji, że jestem usatysfakcjonowana tą książką. 
Mroczna fabuła, dynamiczne i nieoczekiwane zwroty akcji,  makabryczne zbrodnie, świetnie wykreowani bohaterowie,  idealnie stworzony portret psychologiczny mordercy, tajemnice, kłamstwa, intryga. To wszystko sprawiło, że nie mogłam oderwać się od tej książki.  Podczas czytania odczuwałam różne emocje. Towarzyszyło mi napięcie  oraz strach. Autor poruszył ciężki i przerażający temat, bo  dostajemy historie o makabrycznych morderstwach dzieci oraz zwierząt. Jest to lektura przerażająca,  ale bardzo wciągająca.  Nie mogłam od niej oderwać się. Nie nudziłam się ani przez chwilę.  Autor umiejętnie myli tropy i manipuluje czytelnikiem.  Do samego końca nie wiedziałam,  co jest prawdą, a co kłamstwem.  Namiętnie przewracałam kartkę za kartką,  by poznać zakończenie tej historii. 
Będziecie zachwyceni. 
Książkę polecam fanom mrocznych klimatów. 
Bardzo podobała mi się ta książka i czekam z niecierpliwością na następne powieści autora.
Rewelacja!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA/MUZA SHADOWS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...