Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 11 października 2022

"Niewygodny awans" Agnieszka Świrgoń

Autorka: Agnieszka Świrgoń 

Tytuł: Niewygodny awans 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Novae Res 

Premiera: 16.09.2022

Ilość stron: 268

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie poznawać  nowych autorów?
I czy mam tutaj fanów obyczajówek?

Główna bohaterka Anita Sokołowska to rozwódka po przejściach,  wychowująca samotnie dwóch synów. Robi karierę w korporacji. Na skutek zrządzenia losu dostaje nieoczekiwany awans na prezesa zarządu firmy.
Pojawienie się w firmie nowego dyrektora przysłanego z centrali wywraca jej życie do góry nogami. 
Przekonajcie się sami, co wydarzy się w życiu Anity.
Autorka wymyśliła historię z bohaterką, która musiała zmierzyć się z wieloma przeciwnościami losu. Jednak Anita nie przypadła mi do gustu i od samego początku bardzo mnie irytowała swoim zachowaniem. Stephan nie lepszy. Facet po czterdziestce, dyrektor, a zachowanie poniżej krytyki.  Wyjechał na na pół roku po czym pojawił się jakby nigdy nic i nagle wielkie love story. Nie kupuję tej historii.  Jak dla mnie oboje niedojrzali emocjonalnie i czułam się jakbym miała do czynienia z małolatami.
Jednak nie zrażajcie się moją opinią. Autorka ma przyjemny styl i tę książkę można przeczytać w jeden wieczór. 
Co podobało mi się w tej historii? 
Morał, który pokazuje, co w życiu jest najważniejsze. 
Przeczytacie?

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwo Novae Res 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...