Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 18 października 2022

"Mroczne wyznania" Lisa Unger

Autorka: Lisa Unger

Tytuł: Mroczne wyznania

Tytuł oryginału: Conffessions on the 7:45

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: MUZA SA 

Premiera: 28.09.2022

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Na początku zaznaczę, że @launger napisała tak fenomenalny thriller psychologiczny, że  będziecie usatysfakcjonowani z tej lektury tak jak ja. To idealna historia dla osób, które rozmawiają z obcymi osobami i zwierzają się nieznajomym ze swojego życia osobistego. Po przeczytaniu tej książki zastanowicie się dwa razy, czy warto.
Główna bohaterka to Selena Murphy, która wraca wieczornym pociągiem do domu z pracy. W pociągu poznaje piękną i tajemniczą Marthę, która opowiada Selenie o swoim romansie z szefem. Selena pod wpływem impulsu zwierza się nieznajomej ze swoich sekretów i mówi jej, że mąż zdradza ją z nianią.
Selena wysiadając na swojej stacji jest przekonana, że nigdy więcej nie spotka nieznajomej z pociągu. 
Wkrótce niania Murphych znika, a perfekcyjne życie Seleny zamienia się w koszmar. 
Czy Martha ma coś z tym wspólnego?
Przekonajcie się sami i odpowiedzi poszukajcie w tej książce. 
Wow!!! Właśnie na taki thriller czekałam. 
Autorka genialnie skonstruowała perfidną intrygę. Kłamstwa, tajemnice, sekretu, manipulacja, nieoczekiwane zwroty akcji,  mroczny klimat, idealnie wykreowani psychologicznie bohaterowie... To wszystko wbije Was w fotel na wiele godzin. Nie będziecie mogli przestać czytać tej książki dopóki nie poznacie finału tej historii.  Przekonacie się,  że pozornie idealna rodzina za zamkniętymi drzwiami skrywa mroczne tajemnice z przeszłości,  które prędzej czy później wyjdą na jaw. Powoli poznajemy przeszłość bohaterów. Teraźniejszość przeplata się z teraźniejszością.  Autorka trzymała mnie w napięciu,  a ja nie mogłam domyślić się zakończenia tej historii.  Autorka tak manipuluje czytelnikiem,  że ciężko poskładać układankę i rozwiązać tę zagadkę.  Podobało mi się to bardzo i jestem zachwycona tą książką.  Już nie mogę doczekać się ekranizacji , którą planuje @netflixpl , szczególnie,  że w główną bohaterkę wcieli się Jessica Alba.
Książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie i spodobał mi się styl autorki.  Chcę czytać więcej takich historii!Czeka Was niezapomniana przygoda pełna emocji i wrażeń. Gwarantuję Wam,  że dla tej książki zarwiecie nockę! Długo nie zapomnę o tej książce. Rewelacja! Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA/MUZA SHADOWS za egzemplarz książki i współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...