Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 10 października 2022

"Spirytystka" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj 

Tytuł: Spirytystka 

Cykl: z Honoriuszem Mondem

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 7.09.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Coś dla fanów mrocznych i krwistych klimatów!

"Spirytystka" to drugi tom przygód Honoriusza Monda. Czekałam na ten tom z niecierpliwością i jestem zachwycona!
W okolicach Krakowa grasuje psychopatyczny morderca,  który porywa opiekunkę z trójką dzieci. Porywacz zmusza ją do do zabicia jednego z dzieci inaczej wszyscy zginą. Co zrobi kobieta?
Dzięki wskazówkom Honoriusza Monda, byłego kierownika katedry mortalityki, brutalny morderca zostaje złapany i zastrzelony w trakcie odprawiania makabrycznego rytuału. 
Wkrótce dochodzi do kolejnego  morderstwa.  Zostaje ono dokonane identycznie jak wcześniejsze. Problem w tym,  że szczegóły znał tylko sprawca i Honoriusz Mond.
Czy morderca żyje? 
A może to naśladowca?
Przeczytajcie, a dowiecie się. 
@maxczornyj to autor, którego książki biorę w ciemno i za każdym razem jestem totalnie oczarowana.  Uwielbiam styl autora oraz mocne historie.
Tym razem dostałam książkę,  w której rozgrywa się śledztwo,  a ja wraz z bohaterami powieści próbowałam rozwiązać zagadkę.  Nie mogłam przestać czytać tej książki,  aby jak najprędzej dowiedzieć się,  kto stoi za tą brutalną intrygą. 
Autor  wymyślił genialną fabułę. Ciekawie wykreowani bohaterowie. Podczas lektury towarzyszyło mi napięcie oraz wiele emocji. Autor rewelacyjnie manipuluje czytelnikiem i zapewnia świetne zwroty akcji. 
Do samego końca nie trafiłam z tym, kto jest mordercą. 
Jeśli lubicie przerażające historie z brutalnymi i krwawymi opisami to będzie to dla Was idealna lektura. 
Poproszę autora o więcej książek o Honoriuszu Mondzie. Bawiłam się świetnie i chętnie sięgnę po kolejne tomy z tym bohaterem. 
Gwarantuję,  że nie będzie nudzić się ani przez moment i przepadniecie na wiele godzin z tą książką.
Rewelacja! Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia/FILIA Mroczna Strona za współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...