Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 25 października 2022

"Dzieci nazistów" Jarosław Molenda

Autor: Jarosław Molenda

Tytuł: Dzieci nazistów 

Kategoria: literatura faktu 

Wydawnictwo: Filia 

Seria: FILIA NA FAKTACH 

Premiera: 12.10.2022

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie czytać literaturę faktu?
Dziś przychodzę do Was z propozycją mrocznych i wstrząsających historii dzieci nazistowskich zbrodniarzy.
Zastanawialiście się kiedyś nad tym, jak to jest być dzieckiem takiego potwora, który na pożegnanie zegna się czule z dzieckiem, a potem wydaje rozkaz egzekucji dzieci, kobiet i mężczyzn?
Potomkowie największych zbrodniarzy mierzą się z przeszłością rodziców, którzy dokonali okrucieństw i zhańbili swoje nazwiska. Dlaczego dopuszczali się takich czynów? Czy byli psychopatami i sadystami? 
Jeśli chcecie dowiedzieć się,  jak to jest żyć z świadomością tego, co strasznego zrobili przodkowie nazistowskich dzieci, czy te dzieci mogły  odciąć się od tych zbrodni oraz co stało się z potomkami nazistowskich przywódców to koniecznie przeczytajcie tę książkę. 
"Dzieci nazistów" to mocna lekturą, zdecydowanie dla osób o stalowych nerwach.
Przekonacie się, że nie tylko źli ludzie są zdolni do złych czynów.  Prywatnie takie osoby są często dobrymi, czułymi mężami i ojcami. 
Ja od zawsze byłam ciekawa portretów psychologicznych zbrodniarzy wojennych, dlatego wiedziałam, że muszę przeczytać tę książkę. 
 Nie zawiodłam się i jestem w pełni usatysfakcjonowana tą lekturą. Autor potrafił mnie zainteresować i książkę wchłonęłam w błyskawicznym tempie. 
Przekonajcie się sami z czym musieli zmierzyć się dzieci nazistów. 
Czekam na kolejne książki autora i gwarantuję Wam, że jest to literatura na wysokim poziomie.  Każdą książkę autora biorę w ciemno. 
Polecam gorąco!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia/FILIA NA FAKTACH za egzemplarz książki oraz zaufanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...