Brunetka Books Recenzuje

piątek, 28 października 2022

"Córki tęczy" Hanna Cygler

Autorka: Hanna Cygler

Tytuł: Córki tęczy 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Luna

Premiera: 28.09.2022

Ilość stron: 328

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Mam coś dla fanów obyczajówek!
"Córki tęczy" to historia o dwóch zupełnie różnych kobietach, które dzieli wiek, kolor skóry, kontynent, status społeczny,  religia,  ale to nie jest ważne, bo okazuje się, że mimo tych różnic kobiety potrafią  wspierać się,  pomagać sobie i stworzyć piękną przyjaźń. 
Joy i Zuzannę dzieli wszystko,  ale niespodziewanie ich drogi krzyżują się w pewnych nieszczęśliwych okolicznościach. 
Joy Makeba to młoda i uboga mieszkanka Pretorii w Republice Południowej Afryki, która po śmierci matki  opiekuje się dwiema siostrami. Każdego dnia walczy o przetrwanie. Mieszka w kraju, gdzie na każdym kroku czyha na nią niebezpieczeństwo. Grupy przestępcze działają tam na szeroką skalę.
Natomiast druga z bohaterek to Zuzanna Fleming, kobieta dojrzała i doświadczona życiowo, prowadząca własną działalność w Gdańsku.  Zuzanna ma wszystko oprócz miłości.  Kiedy poznany przez internet przystojny mężczyzna proponuje jej egzotyczne wakacje w Afryce kobieta pod wpływem impulsu zgadza się na wyjazd. Niestety Zuzanna nie wie, że wymarzony urlop szybko zamieni się w prawdziwy koszmar. 
Co takiego stanie się w Afryce?
Co połączy ubogą Joy i bogatą Zuzannę?
Zaciekawieni?
Koniecznie przeczytajcie!
To moje pierwsze spotkanie z tą autorką,  ale bardzo udane. Autorka stworzyła historię,  która poruszyła mną i chwyciła mnie za serce. To świetna obyczajówka z intrygującym wątkiem kryminalnym.  Wciągnęła mnie ta historia już od samego początku i  trzymała w napięciu do samego końca.  Nie nudziłam się ani przez moment.  Dostałam mnóstwo emocji oraz wrażeń. 
Autorka zabiera swoich czytelników w niesamowitą podróż do Afryki  i porusza trudne tematy,  które zmuszają do refleksji nad życiem. 
To idealna książka dla kobiet.
Gwarantuję,  że ta historia oczaruje Was.  Jestem zachwycona piękną okładką tej książki. 
Podoba mi się styl autorki i z wielką przyjemnością nadrobię zaległości sięgając po jej inne tytuły. 
Rewelacja!
Polecam gorąco!


Dziękuję Wydawnictwu Luna za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...