Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 18 października 2022

"Rodzeństwo" Monika Wojciechowska

Autorka: Monika Wojciechowska

Tytuł: Rodzeństwo 

Kategoria: literatura piękna 

Wydawnictwo: Szelest

Premiera: 7.09.2022

Ilość stron: 636

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Mam idealną lekturę dla fanów kontrowersyjnych tematów. 
Sandra i Albert to rodzeństwo, które dorasta w latach 80-tych w bogatej rodzinie. Niby mają wszystko,  ale jak okaże się w dorosłe życie wejdą okaleczeni. Stworzą relację, którą ciężko nazwać bratersko-siostrzaną. Ta więź wpłynie na ich całe życie.
Przekonajcie się o tym sami biorąc tę książkę w ręce.
Monika Wojciechowska stworzyła historię bardzo kontrowersyjną i szokującą. Autorka nie boi się poruszać trudnych tematów.  W tej książce porusza temat kazirodztwa. Mamy tutaj dysfunkcyjną relację dwojga rodzeństwa. Sandra i Albert od dzieciństwa szukali u siebie miłości i wsparcia. Pewnego dnia przekraczają pewną granicę.
Nie boję się czytać tego typu literatury, a jak dowiedziałam się,  że będzie to kontrowersyjna historia wiedziałam, że muszę tę książkę przeczytać!
Nie żałuję ani momentu spędzonego z tą książką.  Autorka ma lekki styl i od samego początku przyciągnęła moją uwagę do tego stopnia,  że nie mogłam oderwać się od tej książki.  Z ciekawością śledziłam losy Sandry i Alberta, aby dowiedzieć się jak rozwinie się ich relacja.  Autorka znakomicie wykreowała bohaterów. 
Uważam, że jest to świetny debiut. 
Chętnie przeczytam następne książki autorki. 
Jeśli szukacie książki pełnej emocji to ta dostarczy Wam niezapomnianych wrażeń!
Warto przeczytać!
Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu Szelest oraz autorce za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...