Brunetka Books Recenzuje

sobota, 22 października 2022

"Niezapomniany walc" Wioletta Piasecka

Autorka: Wioletta Piasecka

Tytuł: Niezapomniany walc

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo : Szara Godzina 

Premiera: 6.06.2022

Ilość stron: 328

Oprawa: miękka 


Idealna książka dla kobiet, które czują ,  że są traktowane jak Kopciuszki. Kochane możecie zobaczyć, że zawsze warto zawalczyć o siebie I zmienić coś w swoim życiu. 
Kalina i Wojtek to małżeństwo z wieloletnim stażem. Kobieta jest wzorową matką, żoną i synową. Kalina stara się jak tylko może, wszystkim usługuje lecz nikt tego nie docenia.  Rodzina pomiata nią na każdym kroku. Jednak wszytko zmienia się,  gdy pewnego dnia Kalina odkrywa, że jej mąż prowadzi podwójne życie. 
Zrozpaczona Kalina rzuca wszystko i wyjeżdża do Grecji. Tam poznaje przystojnego mężczyznę.
Czy Kalina zawalczy o miłość? 
Czy wreszcie będzie szczęśliwa?
Co zrobią jej bliscy?
Przekonajcie się sami. 
"Niezapomniany walc" to historia,  którą powinna przeczytać każda pani domu. Kalina miała dosyć była "służącą" i postawiła wszystko na jedną kartę. Wyjechała do Grecji. Tam maluje greckie krajobrazy, ale to nie wszystko.  Poznaje mężczyznę i odkrywa, że chce zawalczyć o swoje marzenia. 
Jestem pod ogromnym wrażeniem stylu autorki i podobają mi się wymyślone historie spod jej pióra. 
Od samego początku wciągnęła mnie ta książka i z ogromnym zainteresowaniem śledziłam losy Kaliny.
Nie mogłam odłożyć tej książki ani przez chwilę. 
Tą powieścią autorka pokazuje, że trzeba mieć szacunek dla siebie i warto zawalczyć o swoje szczęście.  Trzeba też nauczyć się stawiać granice.
Podczas czytania towarzyszyło mi mnóstwo emocji i czułam się jakbym z bohaterami poznawała piękne widoki Grecji.
Gwarantuję,  że czeka Was niesamowita przygoda.  Jestem zachwycona i czekam na kolejne powieści autorki. 
Polecam gorąco!

Dziękuję autorce  oraz Wydawnictwu Szara Godzina za egzemplarz książki i współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...