Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 23 października 2022

"Gehenna. Grzechy krwi" Magdalena Winnicka

Autorka: Magdalena Winnicka

Tytuł: Gehenna. Grzechy krwi

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: MUZA SA/Grzeszne Książki 

Premiera: 12.10.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Na wieczory mam coś dla miłośników romansów.
"Gehenna. Grzechy krwi" to kontynuacja losów rodziny Tironów. Dla nich najważniejsza jest rodzina. Niestety pojawia się wróg z przeszłości,  który chce zniszczyć Tironów. To stary dobry znajomy Jespera i Amy, Akshay Malang Khan. Mężczyzna uknuł bardzo niebezpieczny plan zemsty na Koście i Jesperze. Na dodatek Alicja oskarża Kostę o zdradę, a ten twierdzi, że nigdy jej nie zdradził. Kosta wie, że ktoś chce go wrobić. Wkrótce Amy i Olaf zostają porwani.  Kto za tym stoi? Kto chce zniszczyć ich rodzinę? Czy wróg wykona swój misterny plan i zniszczy rodzinę Tironów?
Przekonajcie się sami.
Wow!!! Po przeczytaniu "Tirona. Grzechy krwi" wiedziałam, że muszę sięgnąć po kontynuację tej serii. Autorka wymyśliła genialną fabułę pełną emocji,  intryg, kłamstw,  tajemnic i ostrej gry. Niesamowite zwroty akcji i ciekawie wykreowani bohaterowie.  Prawdziwy rollercoaster emocjonalny.  Śledziłam losy bohaterów z ogromną ciekawością.  Przewracałam kartkę za kartką, by szybko dowiedzieć się jak zakończy się ta historia.  Podczas czytania szybciej biło mi serce i czułam takie emocje jakbym jechała kolejką górską. 
Gwarantuję Wam,  że czeka Was niezapomniana przygoda.  Nie będziecie nudzić się ani przez chwilę i nie odłożycie tej książki dopóki nie poznacie finału tej historii. 
Pokochacie tę serię.  Autorka ma świetny styl i zapewnia rozrywkę na wysokim poziomie. 
Bawiłam się wyśmienicie. 
Rewelacja! Czekam na więcej!
Polecam!


Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu MUZA SA/Grzeszne Książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...