Brunetka Books Recenzuje

sobota, 18 marca 2023

"Dobra żona" Darby Kane

Autorka: Darby Kane

Tytuł: Dobra żona 

Tytuł oryginału: Pretty Little Wife

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 8.03.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 




●Totalnie zachwycający,  nieprzewidywalny i nieodkładalny thriller psychologiczny ❗️❗️❗️

Poznajemy idealne małżeństwo Payne'ów. Lila pracuje jako agentka nieruchomości,  a jej mąż Aaron jako nauczyciel matematyki w liceum. W opinii publicznej jest uważany za miłego mężczyznę  o nieskazitelnej reputacji. Jak się okazuje Aaron potrafi doskonale maskować się.  Kiedy Lila znajduje nagrania w jego telefonie i odkrywa jego tajemnice on wybucha agresją. Pewnego dnia uwielbiany nauczyciel znika bez śladu. Podejrzenia policji padają na Lili Payne. Popularny podcast ujawnia, że w ostatnich latach w okolicy doszło do serii niewyjaśnionych zaginięć uczennic. Wszyscy zastanawiają się, co stało się z Aaronem natomiast jego żona wydaje się dziwnie spokojna. Przeczucie policjantki doprowadza ją do traumatycznej przeszłości Lily. Wkrótce Lila zaczyna dostawać listy z pogróżkami. 
Co ukrywa Lila? 
Co stało się z Aaronem?
Kto okaże się mordercą?

Zachęcam Was do przeczytania to sami dowiecie się. 

"Dobra żona" to fenomenalny thriller psychologiczny, który wciągnął mnie od pierwszej strony i trzymał w napięciu do samego końca.  Genialna fabuła i ciekawa kreacja bohaterów.  Nieoczekiwane i zaskakujące zwroty akcji.  Autorka świetnie manipuluje czytelnikiem podsuwając mu mylne poszlaki. Razem z główną bohaterką brałam udział w psychologicznych gierkach i misternie utkanej intrydze. Podczas czytania nieustannie towarzyszył mi niepokój.  Do samego końca nie wiadomo komu ufać.  Tajemnice, kłamstwa, intrygi, mroczny klimat, gęsta atmosfera i szokujące zakończenie. 
Jestem usatysfakcjonowana i zachwycona na maksa! Takie thrillery uwielbiam.  Warto zarwać nockę dla takiej książki.  Ja nie mogłam od niej oderwać się. Będziecie przewracać kartkę za kartką by rozwikłać tę skomplikowaną zagadkę.
 Gratuluję autorce udanego debiutu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.  Bawiłam się znakomicie.  Czekam na więcej!
Rewelacja!

Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Znak / Znak Crime.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...