Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 19 marca 2023

"Inkarnator" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj 

Tytuł: Inkarnator 

Kategoria: thriller 

Cykl: Honoriusz Mond 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 8.03.2023 

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


●Brutalnie,  wstrząsająco i intrygująco ♡

"Inkarnator" to trzeci tom o losach słynnego mortalisty, a prawa do ekranizacji "Mortalisty" zostały sprzedane. 
Przenosimy się do Krakowa, gdzie dochodzi do serii brutalnych zbrodni.  Honoriusz Mond musi rozwiązać skomplikowaną zagadkę i dorwać mordercę, który naśladuje legendarnego Kubę Rozpruwacza. 

Autor kolejny raz sprawił, że nie mogłam oderwać się od książki. Uwielbiam takie mroczne klimaty,  a Max Czornyj jako autor za każdym razem kradnie moje serce. Bardzo podoba mi się styl pisarski autora i każdą jego książkę biorę w ciemno. 
Genialna fabuła.  Akcja trzymająca w napięciu.  Ciekawie nakreślone postacie. Podczas czytania odczuwałam strach i niepewność.  Skomplikowana zagadka, makabryczne morderstwa, seryjny morderca, wartka akcja, pełna zwrotów akcji.  Autor  potrafi manipulować czytelnikiem,  bo niby już domyślałam się kto jest mordercą,  a autor zrzucał bombę. Kompletnie mnie zaskoczył. 
Jeśli jesteście ciekawi,  czy Honoriusz Mond rozgryzie zagadkę  i dorwie mordercę to koniecznie sięgnijcie po "Inkarnatora". Zachęcam Was też do przeczytania "Mortalisty" oraz "Spirytystki". Warto bliżej poznać sylwetkę Honoriusza. 
Jestem zachwycona i liczę na kolejny tom. 
Fani mrocznych i brutalnych klimatów będą usatysfakcjonowani. 

Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia  / Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...