Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 5 marca 2023

"Kiedy ślub?" Natasza Socha

Autorka: Natasza Socha

Tytuł: Kiedy ślub?

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: W.A.B.

Premiera: 8.02.2023 

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Mam dla Was propozycję znakomitej obyczajówki. 

Bohaterki powieści to Maja i Patrycja, które są z dwóch różnych światów.  Maja całe życie marzy o założeniu rodziny i na każdym rodzinnym obiedzie jest pytana o to kiedy założy rodzinę. 
Patrycja prowadzi życie singielki i nie zamierza z nikim wiązać się. 
Ścieżki kobiet przeplatają się,  kiedy obie muszą wybrać się nad morze, aby uratować podupadający hotel.
Czy ten wyjazd odmieni ich życie?
Przekonajcie się sami czytając tę książkę. 

"Kiedy ślub?" to przyjemna i zabawna historia o spełnianiu marzeń, wyborach i decyzjach życiowych.  Historia stworzona przez autorkę  zmusza do refleksji i przemyśleń. Po przeczytaniu tej książki będziecie zastanawiali się,  czy warto być w związku, a może lepiej być singlem.  Autorka tą książką pokazuje, żeby nie zarzekać się,  bo nigdy nie wiemy, czy nie zmienimy zdania i poglądów. 
Wciągająca fabuła.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Akcja toczy się powoli, ale dostajemy wiele wartościowych przemyśleń bohaterów.  Śledziłam ich losy z ogromną ciekawością.  Dostałam mnóstwo emocji.  Spędziłam z tą książką przyjemny czas i oderwałam się od szarej rzeczywistości.  Nie nudziłam się ani przez chwilę.  Autorka ma lekki styl i przyjemne pióro.  Książka wpadła w moje gusta czytelnicze. 
Gorąco polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu W.A.B. za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...