Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 16 marca 2023

"Pokój na piętrze" Rachel Hawkins

Autorka: Rachel Hawkins

Tytuł: Pokój na piętrze 

Tytuł oryginału: The Wife Upstairs

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: W.A.B 

Premiera: 22.03.2023 

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka 


Hej moliki♡

Przychodzę do Was z przedpremierową recenzją.

Zapiszcie datę:  22 marca 2023 roku💚

Jane zarabia na życie wyprowadzając psy bogatym mieszkańcom luksusowego osiedla. Dziewczyna szuka stabilizacji oraz miłości. Kiedy poznaje bogatego i przystojnego wdowca myśli,  że spełniło się jej marzenie. Wydaje się jej, że Eddie to idealny mężczyzna,  który zapewni jej bajkowe życie. Wkrótce okazuje się,  że wymarzony mężczyzna skrywa mroczną tajemnicę, a zmarła żona nie daje o sobie zapomnieć...

Ostatnio trafiam na same znakomite thrillery i przyznam, że książka "Pokój na piętrze" wpadła  w moje gusta czytelnicze.  Już sam opis zachęcił mnie, a to co działo się w środku książki sprawiło, że namiętnie przewracałam kartkę za kartką.  Nie nudziłam się ani przez chwilę.  Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu i zaskoczyć. Natomiast intryga kryminalna jest utkana po mistrzowsku.  Co Was czeka? Tajemnice, kłamstwa, sekrety z przeszłości... To wszystko rozgrywa się wśród pięknych domów na luksusowym osiedlu, gdzie fałsz i obłuda są na porządku dziennym.  Każdy tam coś ukrywa, ale jak to jest z tajemnicami wkrótce wychodzą na wierzch. Przekonacie się,  że nigdy nie wiadomo, jakie sekrety kryją się za zamkniętymi drzwiami.  Ja powoli odkrywałam prawdę i muszę przyznać,  że byłam w szoku. Nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę.  Śledziłam losy bohaterów  z mocno bijącym sercem by odkryć prawdę.  Autorka potrafi zapewnić czytelnikowi emocje, adrenalinę, strach oraz wrażenia. 
Jeśli jesteście fanami mrocznych klimatów to będziecie zadowoleni z tej lektury. 
Ja jestem zachwycona i usatysfakcjonowana. 

Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu W.A.B za egzemplarz recenzencki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...