Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 2 marca 2023

"Manipulantka" Sonia Rosa

Autorka: Sonia Rosa 

Tytuł: Manipulantka 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 15.02.2023

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Autorka powieści pt. "Manipulantka" pozostawia nas z pytaniem:
Czego możemy spodziewać się po swojej "najlepszej" przyjaciółce? I od razu dostajemy odpowiedź na okładce, że... wszystkiego najgorszego...
Mnie to przyciągnęło i uważam, że jest to rewelacyjny thriller psychologiczny. Już od pierwszej strony wciągnęła mnie ta historia i nie mogłam od niej oderwać się.  
Poznajemy historię o dwóch przyjaciółkach, rozwódkach, które wychowują nastoletnie córki. Obie muszą zacząć nowe życie. Pracują w tej samej drogerii i zaprzyjaźniają się.  Pomagają sobie w trudnych sytuacjach.  Jednak wczytując się w tę historię dowiedziałam się, że Iwona jest ogarnięta obsesją na punkcie Anny.  Totalnie ją osacza, a kiedy Anna poznaje faceta zazdrosna Iwona robi się niebezpieczna.  Chce zrobić wszystko, żeby ich rozdzielić.  
Jeśli jesteście ciekawi do czego posunie się Iwona, by zniszczyć szczęście Anny zachęcam Was,  żebyście sami sięgnęli po tę książkę to dowiecie się. 

Przyznam się,  że bardzo lubię czytać takie popaprane historie.  W tej książce dzieje się,  oj dzieje. Zazdrość, manipulacje,  toksyczne relacje,  obsesja,  kłamstwa, intrygi, nienawiść.  Nie ma mowy o nudzie ani przez chwilę.  Autorka wymyśliła intrygującą fabułę i umiejętnie manipuluje czytelnikiem.  Świetnie wykreowane psychologicznie bohaterki. Jedna gorsza od drugiej.  Podczas czytania odczuwałam niepokój i zło wylewające się ze stron powieści.  Autorka genialnie pokazuje nam czytelnikom toksyczną przyjaźń,  w której obie kobiety walczą o  to, która jest ładniejsza, bogatsza i lepsza. Gdy jednej powodzi się to ta druga gotowa jest zrobić wszystko,  by tej drugiej powinęła się  noga.  Przekonacie się do czego może doprowadzić obsesja na punkcie drugiej osoby  oraz chora zazdrość.  Przekonacie się,  że nie każdy jest szczery i osoba budząca naszą sympatię może za maską skrywać swoje prawdziwe oblicze oraz złe intencje. 
Powieść zmusza do przemyśleń. 
Lubię styl autorki i tę książkę czytałam z ogromną ciekawością.  Nie mogłam odłożyć tej książki dopóki nie poznałam finału tej historii.  Jestem zadowolona i z przyjemnością sięgnę po kolejne książki autorki. 
Zachęcam Was do przeczytania tej książki. 
Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia  /  FILIA Mroczna Strona za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...