Brunetka Books Recenzuje

sobota, 11 marca 2023

"Ryzykowna rodzina" Paula Ciulak

Autorka: Paula Ciulak 

Tytuł: Ryzykowna rodzina 

Cykl: Zakochani w mafii #3

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: Dlaczemu

Premiera: 28.02.2023

Ilość stron: 356

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie czytać romanse mafijne?

Mam dla Was propozycję książki,  która zaciekawi fanów takich właśnie klimatów. 

Zeila tworzy szczęśliwy związek z Kysonem. Wychowują synka Bastiana. Niestety nadchodzi czas kiedy muszą rozliczyć się z przeszłością. 
Czy coś im grozi?

"Ryzykowna rodzina" to  trzeci tom serii Zakochani w mafii. Jeśli nie znacie poprzednich tomów to koniecznie nadróbcie, bo stracicie wiele. 
Autorka kolejny raz zaskoczyła mnie i sprawiła, że nie mogłam oderwać się od tej książki. Dlaczego?
Uwielbiam gdy w książce coś dzieje się, a tutaj 
dzieje się dużo. Tajemnice rodzinne, mroczne sekrety, kłopoty,  pożądanie, namiętność,  gorące sceny, nieoczekiwane zwroty akcji.  Kreacja bohaterów doskonała.  To wszystko wciągnęło mnie i przewracałam kartkę za kartką, by poznać losy bohaterów oraz dowiedzieć się jakie tajemnice wyjdą na jaw. 
Ta historia pokazuje, że w życiu najważniejsza jest rodzina. 
Autorka ma przyjemny styl i książkę czyta się szybko.  Gwarantowane emocje i wrażenia. 
Jeśli jesteście fanami klimatów mafijnych to koniecznie przeczytajcie tę książkę. 
Polecam Wam całą serię Zakochani w mafii. Będziecie zadowoleni. 
Bawiłam się znakomicie. 
 Będę czekała na kolejne książki autorki. 

Polecam!

Dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Dlaczemu za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...