Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 14 marca 2023

"Kochająca żona" Miranda Smith

Autorka: Miranda Smith

Tytuł: Kochająca żona 

Tytuł oryginału: His Loving Wife

Kategoria: thriller psychologiczny 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 1.03.2023

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Trafiłam na bardzo intrygujący thriller psychologiczny,  którym jestem zachwycona. Uwielbiam czytać takie historie! Pełno tajemnic, a bohaterka czuje za sobą  oddech przeszłości. 

"Kochająca żona" to historia o idealnym małżeństwie. Kate i Andrew wychowują dwoje dzieci.  Pewnej nocy pogrążona we śnie Kate budzi się,  gdy słyszy w domu podejrzane odgłosy. Okazuje się, że w domu jest tajemniczy mężczyzna,  który chce zniszczyć życie Kate. Kobieta ukrywa sekrety z przeszłości,  których jej rodzina nie zna. Po tym zajściu muszą chodzić na terapię. Rok później,  po tragicznej nocy  próbują naprawić rodzinne relacje podczas wakacyjnego wyjazdu w domku nad morzem. 

Czy uratują małżeństwo?

Jakie tajemnice wyjdą na jaw?


Wow! To rewelacyjny thriller,  od którego nie mogłam oderwać się ani przez chwilę.  Genialna fabuła wciąga już od pierwszej strony.  Bohaterowie  są  wykreowani bardzo realnie. Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu.  Z ogromną ciekawością śledziłam losy Kate, by dowiedzieć się co ukrywa. Podczas czytania odczuwałam niepokój i strach. Poznałam tę historię z dwóch ram czasowych i dzięki temu mogłam powoli poskładać puzzle układanki.  Tajemnice, strach, niepewność,  demony przeszłości.  Nie wiadomo komu ufać. Rodzina z sekretami i problemami. Na dodatek ktoś próbuje zniszczyć tę rodzinę. Autorka potrafi manipulować czytelnikiem i zrobić go w bambuko. Wielokrotnie czułam się zaskoczona.Dostałam prawdziwy wachlarz emocji. Świetny i przyjemny styl autorki sprawił, że książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie. Nie będziecie mogli oderwać się od tej książki dopóki nie poznacie finału tej historii. Bawiłam się znakomicie. Dla takich książek warto zarwać nockę. 

Gorąco polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...