Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 21 marca 2023

"Florystki" Alicja Sinicka

Autorka: Alicja Sinicka

Tytul: Florystki 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: W.A.B

Premiera: 8.03.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Pewnego dnia Sonia, pracownica i przyjaciółka Heleny Bardo znajduje ślady krwi w kwiaciarni.  Natomiast Helena znika w tajemniczych okolicznościach.  Sonia robi wszystko,  by odnaleźć zaginioną przyjaciółkę. Nie spodziewa się jakie odkryje mroczne sekrety przyjaciółki. 
Co stało się z Heleną?
Co odkryje Sonia?

"Florystki" to genialny i wciągający thriller psychologiczny.  Autorka stworzyła świetną fabułę.  Mistrzowsko skonstruowana zagadka kryminalna.  Sekrety rodzinne,  tajemnice  z przeszłości,  kłamstwa,  traumy, intryga. Realnie wykreowani bohaterowie.  Śledziłam ich losy z ogromną ciekawością.  Autorka powoli odkrywa tajemnice bohaterów,  aby poukładać ze sobą puzzle tej układanki.  Czuć napiętą atmosferę i nie wiadomo komu ufać. Podejrzanych jest wielu. Autorka podrzuca tropy i manipuluje czytelnikiem tak, że do samego końca nie wiadomo jak zakończy się ta historia.  Byłam też zaskoczona i dostałam mnóstwo emocji.  Lekkie pióro autorki sprawia,  że książkę czyta się szybko i  z przyjemnością. 
Jeśli lubicie książki pełne tajemnic i z motywem zaginięcia to ta trafi w Wasze gusta czytelnicze. 
Czeka Was fascynujące śledztwo.
Ja bawiłam się znakomicie. 
Jestem zachwycona i już czekam na kolejne książki autorki. Każdą biorę w ciemno!

Gorąco polecam!

Dziękuję Wydawnictwu W.A.B  za egzemplarz książki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...