Brunetka Books Recenzuje

piątek, 3 marca 2023

"Vincent" Kinga Litkowiec

Autorka: Kinga Litkowiec 

Tytuł: Kinga Litkowiec 

Seria: Blakemore Family  #2

Kategoria: Romans mafijny 

Wydawnictwo: Black Rose

Premiera: 17.02.2023

Ilość stron: 304

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Vincent" to drugi tom rewelacyjnej serii  Blakemore Family. 
Poznajemy najstarszego z braci Blakemore.  Vincent Blakemore wychowywany był jako następca i dążył do celu, by przejąć władzę po ojcu. Całkowicie podporządkowany swojemu ojcu, jednak gdy na jego drodze staje Maddy Cloud jego zaplanowane życie wywraca się do góry nogami.  Ojciec Vincenta nie jest zachwycony i jest gotowy na wszystko,  by osiągnąć swój cel. 
Do czego posunie się ojciec Vincenta?
Co wybierze Vincent? Miłość czy władzę?
Czy przeciwstawi się ojcu?
Przekonajcie się sami czytając tę książkę. 

Uwielbiam wszystko co wyjdzie spod pióra autorki.  Tym razem też jestem zadowolona z lektury.  Ciekawa i wciągająca fabuła.  Świetnie wykreowani bohaterowie.  Emocje, zaskakujące zwroty akcji,  tajemnice, intrygi,  gorące i namiętne sceny, niebezpieczeństwo,  zakazane uczucie, dynamiczna akcja,  mafijne porachunki,  trudne relacje rodzinne.  Nie będziecie nudzić się.  Przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie.  Autorka zapewnia mnóstwo emocji oraz potrafi trzymać czytelnika w napięciu. 
Koniecznie musicie poznać tę rodzinkę. Ja już poznałam Jacoba i Vincenta, a teraz z niecierpliwością będę czekała na trzeci tom. Jestem bardzo ciekawa dalszych losów rodzinki Blakemore.  
Ta seria skradła moje serce. Jestem zachwycona.  Bawiłam się znakomicie. 

Polecam gorąco!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Black Rose oraz autorce za egzemplarz książki oraz zaufanie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...