Brunetka Books Recenzuje

piątek, 17 marca 2023

"Oszukać przeznaczenie" Agnieszka Jordan - Gondorek

Autorka: Agnieszka Jordan - Gondorek

Tytuł: Oszukać fatum 

Kategoria: Young adult

Wydawnictwo: Nie powiem

Premiera: 6.03.2023

Ilość stron: 458

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Oszukać fatum" to historia o Jagnie i Kirze. 
Dwie kuzynki, dwie przyjaciółki.  Znają się od dziecka i wspierają na każdym kroku. Dziewczyny mają plany i marzenia. Wkrótce okazuje się,  że los nie jest dla nich łaskawy. 
Czy poznanie Kornela i Mateusza to ciąg dalszy fatum?
Czy jednak można oszukać los?
Jakie tajemnice wyjdą na wierzch?

Wow! To lubię w książkach! Genialna i wciągająca fabuła.  Tajemnice, sekrety,  odkrywanie mrocznych zagadek, kłamstwa,  zaskakujące zwroty akcji.  Świetne dialogi i ciekawie wykreowani bohaterowie. 
Autorka doskonale buduje napięcie.  Powoli odkrywałam prawdę,  która zapewniła mi emocje i zaskoczyła mnie.  Tą historią autorka pokazuje, że wszystko co nas spotka w życiu dzieje się po coś. 
Lekkie pióro autorki sprawiło, że książkę przeczytałam szybko. 
Wciągająca,  emocjonalna i zaskakująca lektura. 
Jeśli lubicie historie pełne tajemnic nie zawiedziecie  się. 
Świetna historia Young adult z wątkiem kryminalnym. 
Jestem zachwycona. 

Polecam!


Dziękuję Wydawnictwu Nie powiem za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...