Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 13 marca 2023

"Masculino" Julia Czernecka

Autorka: Julia Czernecka

Tytuł: Masculino 

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: MUZA SA  / Grzeszne Książki 

Premiera: 22.02.2023 

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie czytać debiuty?

Ja ostatnio miałam okazję przeczytać książkę pt. "Masculino" i muszę przyznać, że jestem rozczarowana.

Tamara Jones reprezentuje firmę na wyjeździe służbowym. Tam staje się świadkiem morderstwa.  Wkrótce trafia w ręce bezwzględnego i niebezpiecznego Włocha. Tamara nie wie, że mężczyzna jest szefem mafii i ma dla niej określone zadanie. Porywa Tamarę i więzi w swoim domu. 
Czy Tamara zgodzi się pomóc mężczyźnie zrealizować jego plan?

"Masculino" to debiut. Niby romans z wątkiem mafijnym,  ale mi zabrakło tego romansu i mafii. Zaliczyłabym tę książkę do obyczajówki. Jest dużo tajemnic, kłamstw, są morderstwa,  ale brakuje mafijnych porachunków,  adrenaliny i dreszczyku emocji. Ona zadziorna i pyskata. On przystojny,  ale czy niebezpieczny? Nie czułam tego, ani pożądania i namiętności między bohaterami.  Nie znajdziecie tutaj też pikantnych scen. Podczas czytania zastanawiałam się, czy mam do czynienia z dziećmi.  Taka prawdziwa zabawa w kotka i myszkę. Bohaterowie są mocno irytujacy.  On niby taki niebezpieczny szef mafii, a dla mnie był jakiś taki bezbarwny. Sytuację ratowała Tamara. Zadziorna, pyskata i charakterna. Tylko dla niej skończyłam czytać tę książkę,  bo miałam ochotę walnąć nią w kąt. 
Przekonajcie się sami,  czy ta historia wpadnie w Wasze gusta czytelnicze. 


#współpraca Wydawnictwo MUZA SA  / Grzeszne Książki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...