Brunetka Books Recenzuje

środa, 29 marca 2023

"Sezon na drwala. Pikantna edukacja" Monika Willemi

Autorka: Monika Willemi

Tytuł: Sezon na drwala.  Pikantna edukacja 

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: Pascal / Love Book

Premiera: 22.03.2023 

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



"Sezon na drwala. Pikantna edukacja" @monikawillemi to historia o 37-letniej Idze, która właśnie wzięła rozwód z mężczyzną, z którym była od młodzieńczych lat. Wyrwała się z pustego związku i postanowiła zacząć nowe życie.  Szukała nowych doznań i postanowiła poszukać swoich stref przyjemności. Planowała odkryć seks na nowo  i swoje ciało. Iga cieszyła się z odzyskanej wolności i zamierzała z tego korzystać.  Cieszyć się życiem i doświadczać. Interesuje ją tylko ognisty seks beż zobowiązań. 
Co wyniknie z randek Igi? Czy odnajdzie odpowiedniego partnera? 
Przekonajcie się sami. 

Jestem zachwycona tą książką. Genialna I wciągająca fabuła,  od której nie mogłam oderwać się ani przez chwilę.  Świetna kreacja bohaterów, którzy zapewnili mi moc wrażeń.  Śledziłam losy Igi z ogromną ciekawością.  Nieoczekiwane zwroty akcji sprawiły,  że wielokrotnie byłam zaskoczona. To historia z seksem w tle więc będzie gorąco i namiętnie. Będzie też zabawnie i intrygująco. 
Autorka ma bardzo przyjemny styl i lekkie pióro.  Książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie. 
Świetnie bawiłam się i spędziłam bardzo przyjemny wieczór. 
Autorka poprzez tę historię zwraca nam uwagę na to, czym jest prawdziwy związek. Historia Igi pokazuje,że czasami warto zwolnić, pobyć samemu, a miłość przyjdzie do nas sama, nieoczekiwanie i jeszcze będziemy szczęśliwi. Nie warto uprawiać seksu z byle kim, bo to jest tylko cielesność. Natomiast miłość to uczucie i szacunek do drugiej osoby.  Lubię czytać historie,  które dają czytelnikowi do myślenia.
Bardzo spodobało mi się zakończenie tej książki. Autorce udało się mnie zaskoczyć, bo nigdy nie spodziewałabym się,  że tak zakończy się ta historia. 
Rewelacja! Czekam na kolejne książki autorki. 
Zachęcam Was do przeczytania.
Będziecie oczarowani. 

Polecam gorąco!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Pascal / Love Book za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...