Brunetka Books Recenzuje

sobota, 12 lutego 2022

"Jak nie dać się zmanipulować i okłamać" David Omand

Autor: David Omand

Tytuł: Jak nie dać się zmanipulować i okłamać 

Tytuł oryginału: How Spies Think 

Gatunek: Poradnik psychologiczny 

Wydawnictwo: MUZA SA

Premiera: 26.01.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Jak nie dać się zmanipulować i okłamać" to poradnik. Niestety taki, który nie przypadł mi do gustu.  To pierwsza taka książka,  której treść rozczarowała mnie. 
Autor użył bardzo trudnego technicznego języka.  Czytając  tę książkę czułam się okropnie , bo strasznie męczyłam się. Agent wywiadu opowiadał o analitycznym myśleniu podporządkowaniu myśli. Niestety zrobił to w sposób nieprzystępny dla szarego człowieka.  Język autora nie przemówił do mnie, a cała treść nie dotarła do mojego mózgu. W tej książce jest dużo rządowych informacji, które nie zainteresowały mnie.
Ciężka książka, która zdecydowanie należy do literatury, która zaciekawi osoby interesujące się pracą w rządzie i wywiadzie.
Opis na okładce zmylił mnie. Myślałam,  że to będą przykłady i porady dla każdego szarego człowieka, ale jak okazało się tak nie jest.  Dla mnie jest to pomyłka.
Męczyłam się z tą książką na darmo, bo nic nie wniosła do mojego życia.  A może nie mam analitycznego umysłu?
A Wy lubicie taką literaturę?

Współpraca z Wydawnictwo MUZA SA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...