Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 28 lutego 2022

"Pożyczony narzeczony" Joanna Balicka

Autorka: Joanna Balicka 

Tytuł: Pożyczony narzeczony 

Gatunek: komedia romantyczna z motywem hate-love 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 9.02.2022

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Laurę Stone zostawia narzeczony, z którym miała pojawić się na rodzinnym przyjęciu i w końcu przedstawić go rodzinie. Laura nie może pozwolić na to, by zepsuć rodzinną uroczystość więc za namową swojej przyjaciółki zabiera na wyjazd jej partnera. Przeznaczenie sprawia, że tym mężczyzną okazuje się Aaron Colder, który był licealną miłością Laury, ale także jej prześladowcą. 
Aaron i Laura nie przepadają za sobą, ale biorą udział w przedstawieniu i przed rodziną Laury udają, że są w sobie zakochani i to po uszy.
Jesteście ciekawi jak zakończy się ta historia?
Koniecznie sięgnijcie po tę książkę. Joanna Balicka napisała rewelacyjną historię z motywem hate-love.  Uwielbiam takie historie,  a tutaj dostałam niesamowitą komedię romantyczną. 
Uwielbiam styl pisarski autorki, która jest genialna w tworzeniu bardzo ciekawych historii. Jej książki biorę w ciemno i wiem, że nie zawiodę się. 
Tutaj uśmiałam się do łez i o to właśnie chodzi w komedii romantycznej. 
Poznacie autorkę jakiej jeszcze nie znaliście, bo to jej nowe oblicze.  Ja jestem zachwycona. Z kartek powieści wylewa się mnóstwo emocji,  a ta historia jest tak cudowna, że skradła moje serce. 
Nie mogłam od niej oderwać się. 
Wspaniała, po prostu rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu NieZwykłe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Kobieta, która skłamała" Claire Douglas

Autorka: Claire Douglas  Tytuł: Kobieta, która skłamała  Tytuł oryginału: The Woman Who Lied Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo...