Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 21 lutego 2022

"W dolinie Narwi. Zadziorna baronówna" Urszula Gajdowska

Autorka: Urszula Gajdowska

Tytuł: W dolinie Narwi.  Zadziorna baronówna

Wydawnictwo: Szara Godzina

Gatunek: literatura obyczajowa

Premiera: 23.06.2021

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka 


Nigdy nie spodziewałabym się, że trafię na tak znakomity romans historyczny. Bardzo spodobała mi się ta książka. Zawsze lubiłam historie dlatego, że lubię czytać o dawnych czasach.  Autorka wymyśliła akcję, która dzieje się w czasach pierwszej połowy XIX wieku.
25-letnia Sabina Ostrowska to szlachcianka, baronówna,  która  uważana jest za czarną owcę. To dziewczyna z pyskatym językiem i bardzo temperamentna. Sabina nie posiada męża i nie chce słyszeć o żadnym mężczyźnie. Młodą baronównę strasznie nudzi salonowe życie, dlatego zaczyna interesować się śledztwem,  które prowadzi jej ojciec. Ciotka Gertruda proponuje Sabinie, by rozwiązała pewnś zagadkę. Dziewczyna nie wie, że jest to podstęp starszej pani. Gertruda chce utemperować niesforną bratanicę i wydać ją za mąż za barona Wiktora Godlewskiego. 
Czy plan cioteczki uda się? Czy baron Wiktor poskromi pyskatą pannę?

Fenomenalny romans historyczny z wątkami kryminalnym i miłosnym. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego,  co wymyśliła autorka. Bardzo barwnie opowiedziała o tamtych czasach oraz miastach, w których rozrywała się akcja.
Znakomita fabuła.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Znajdziecie tutaj niebezpieczne akcje, świetne intrygi i tajemnice, mnóstwo emocji,  a to wszystko wśród baronów gdzie panuje etykieta i konwenanse z tamtych lat.
Autorka ma świetny styl pisarski i stworzyła niesamowitą historię,  od której nie mogłam oderwać się. 
Podobały mi się słowne przepychanki bohaterów. Bawiłam się świetnie przy tej książce. 
Nigdy nie powiedziałabym, że jest to debiut autorki. Wszystko dopracowane w każdym szczególe. 
Bardzo przypadła mi do gustu ta książka. 
Chętnie przeczytam następne książki z tej serii. Jestem bardzo ciekawa czym jeszcze zaskoczy mnie autorka. 
Dziękuję autorce za zaufanie i egzemplarz książki z piękną dedykacją.

Polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...