Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 7 lutego 2022

"Ryzykowna miłość" Paula Ciulak

Autorka: Paula Ciulak

Tytuł: Ryzykowna miłość 

Seria: Zakochani w mafii #2

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Dlaczemu

Premiera: 12.01.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Ryzykowna miłość" to kontynuacja serii Zakochani w mafii.  W tym tomie poznajemy  dalsze losy Zeili i Kysona. Ich relacje komplikują się. W dodatku na jaw wychodzą tajemnice rodzinne i powracają
demony przeszłości, które nie dają im spokoju. W życiu Zeili pojawia się jej ekschłopak, który chce ją odzyskać. 
Co zrobi zazdrosny Kyson? I dlaczego Zane ponownie pojawił się w życiu Zeili?

Ten tom jest jeszcze bardziej ekscytujący i intrygujący.
Emocje jakie dostałam to prawdziwy rollercoaster. 
Szybka akcja i  niesamowite zwroty akcji sprawiły,  że czytałam  tę książkę z wielkim zaciekawieniem.  Tajemnice i intrygi jakie wychodzą na jaw spowodowały, że  momentami szybciej biło mi serce. 
Znakomita fabuła oraz ciekawi bohaterowie sprawiają, że  ta historia jest niesamowita. Niebezpieczny świat mafii wciągnie Was na maksa.
Bardzo podobała mi się relacja Zeili i Kysona.
Styl pisarski autorki jest bardzo lekki  i przypadł mi do gustu więc książkę czytało mi się bardzo szybko. 
Zakończenie zaskoczyło mnie. Po raz kolejny  nie mogę doczekać się kontynuacji tej serii.
Jestem bardzo ciekawa czym jeszcze zaskoczy mnie  autorka.
Spędziłam bardzo ciekawie czas z tą książką. 
To taka historia,  która trzyma w napięciu do samego końca. 
Jeśli lubicie romanse mafijne to ten oczaruje Was.
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Dlaczemu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...