Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 20 lutego 2022

"Miłość za zakrętem" Kinga Gąska

Autorka: Kinga Gąska

Tytuł: Miłość za zakrętem 

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: literatura obyczajowa

Premiera: 16.02.2022

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


To moje pierwsze spotkanie z tą autorką i muszę przyznać, że bardzo udane. Czytając zadałam sobie pytanie:
Dlaczego wcześniej nie poznałam twórczości tej autorki?
"Miłość za zakrętem" to opowieść o trzech kobietach, które pragną zmienić swoje życie i zacząć wszystko od nowa.  
Jadwiga z nikomu nieznanej bibliotekarki zmieniła się w blogerkę. Odcina się od przeszłości i udowadnia, że nigdy nie jest za późno na zmiany i zawsze warto dać sobie szansę na miłość i szczęście. 
Fryzjerka Ewelina zawróci w głowie lekarzowi i będzie musiała zmierzyć się z trudną sytuacją. 
Joanna zaradna bizneswoman trzymającą wszystkich na dystans znajdzie się w centrum życiowych zawirowań. 
W życiu tych trzech różnych kobiet namiesza pewien mężczyzna. 
Co takiego wydarzy się i jak sobie poradzą te kobiety? Czy w końcu odnajdą szczęście i miłość?
Jeśli jesteście ciekawi sięgnijcie po tę piękną powieść. 
Autorka ma fajny styl dlatego z wielką przyjemnością czytałam tę książkę. Ciekawa fabuła i bohaterowie. 
Autorka tą powieścią udowadnia, że każdy zasługuje na miłość i szczęście,  ale to zależy od nas samych. 
Wszystkie trzy bohaterki powieści chociaż różnią się od siebie to każda z nich jest wyjątkowa. Bohaterki pokazują nam, że warto marzyć i dążyć do zmian. Nie ważne ile mamy lat i jaki zawód wykonujemy.
To taka historia,  która daje nadzieję na lepsze jutro. 
Książka wciągnęła mnie od samego początku. Uwielbiam takie mądre  i życiowe historie.
Autorka zauroczyła mnie tą ciepłą i wzruszającą historią.
Przeczytałam szybko tę książkę i z przyjemnością sięgnę po inne powieści tej autorki. 
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję Wydawnictwu Filia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...