Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 6 lutego 2022

"Ryzykowna misja" Paula Ciulak

Autorka: Paula Ciulak

Tytuł: Ryzykowna misja

Seria: Zakochani w mafii #1

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: Dlaczemu

Premiera: 29.07.2021

Ilość stron: 304

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Ryzykowna misja" to historia o Zeilii, która chce zostać członkinią mafii, w której znajduje się jej brat. Musi wykonać jedno zadanie. Musi wydobyć informacje od Kysona, bezwzględnego szefa wrogiej mafii. Dziewczyna postanawia zrealizować swój plan i w swojej intrydze wykorzystuje seksapil i spryt.
Czy Zeilii uda się zrealizować swoje marzenia?
Dowiecie się tego czytając tę książkę. 

Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co stworzyła autorka.  Genialna historia mafijna, od której nie mogłam oderwać się. Znalazlam tutaj wszystko, czego szukałam w tego typu powieści. 
Świetna wciągająca fabuła, ciekawi bohaterowie, nieoczekiwane zwroty akcji,  kłamstwa, sekrety rodzinne, niebezpieczeństwo i adrenalina zapewniona.  To wszystko sprawiło,  że z ogromną ciekawością wciągnęłam się w tę historię i przepadłam totalnie. Zakończenie sprawia,  że czytelnik ma ochotę sięgnąć po kolejny tom, aby poznać dalsze losy bohaterów. 
Świetny debiut. Spędziłam ciekawie czas. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Dlaczemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Kobieta, która skłamała" Claire Douglas

Autorka: Claire Douglas  Tytuł: Kobieta, która skłamała  Tytuł oryginału: The Woman Who Lied Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo...