Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 10 lutego 2022

"Pokochaj mnie" M.F. Mosquito

Autorka: M.F. Mosquito

Tytuł: Pokochaj mnie

Seria: Oblicza miłości #3

Gatunek: komedia erotyczna / komedia romantyczna 

Wydawnictwo: Amare

Premiera: 21.01.2022

Ilość stron: 364

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Pokochaj mnie" to kontynuacja serii "Oblicza miłości" i to już trzeci tom.
Magda przez siedem lat tkwiła w nieudanym małżeństwie.  Kobieta postanawia zakończyć swoje małżeństwo z Krystianem, który ją zdradza. Okazuje się,  że nie może liczyć na swoich rodziców. 
Jednak z pomocą przychodzą jej przyjaciółki z liceum. Magda przeprowadza się do Torunia i zaczyna tam nowe życie.
Tam poznaje Artura, który  został dwukrotnie skrzywdzony i nie ma ochoty wiązać się z żadną kobietą.
Oboje wiele wycierpieli i twierdzą, że nie potrzebują miłości. Magda i Artur zawierają układ, w którym liczy się tylko dobra zabawa i seks bez zobowiązań. 
Czy namiętność i pożądanie jaka ich ogarnie nie spowoduje wybuchu uczuć i emocji?

Autorka wymyśliła nie tylko gorący erotyk, ale też bardzo realną historię. Magda po wielu latach cierpienia w małżeństwie postanowiła zawalczyć o siebie i swoje marzenia.  Pierwszym krokiem był rozwód. Podobało mi się to jak autorka pokazała przemianę Magdy ze skromnej dziewczyny stała się calkiem inną kobietą. Kibicowałam Magdzie i cieszyłam się razem z nią. To taka postać której nie sposób nie polubić. Polubiłam też jej przyjaciółki. Autorka pokazała piękną i prawdziwą przyjaźń. 
Przygotujcie się też na gorący erotyk, bo będzie bardzo zmysłowo i erotycznie.
Autorka ma świetny styl pisarski i potrafi też rozbawić czytelnika. 
Powieść ta dostarczyła mi mnóstwo emocji. Znakomita fabuła i świetne dialogo, od których nie mogłam oderwać się. Powieść jest dopracowana w każdym detalu. 
Piękna historia, która daje nadzieję na lepsze jutro. 
Polecam Wam do przeczytania całą tą fenomenalną serię. 
Bawiłam się świetnie i jestem zachwycona. 
Polecam gorąco!

Współpraca z Wydawnictwo Amare.
Dziękuję autorce i Wydawnictwu za egzemplarz książki i współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...