Brunetka Books Recenzuje

piątek, 18 lutego 2022

"NOWY JORK opowieści o mieście" Magdalena Żelazowska

Autorka: Magdalena Żelazowska

Tytuł: NOWY JORK opowieści o mieście 

Gatunek: Reportaż

Wydawnictwo: Luna

Premiera: 26.01.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Nigdy nie byłam w Nowym Jorku,  ale dzięki autorce dowiedziałam się wielu ciekawych faktów o tym fascynującym mieście. Autorka opowiada o Nowym Jorku w taki sposób,  że czułam się jakbym tam była i spacerowała razem z autorką.
Jestem oczarowana zdjęciami w tej książce.  Mogłabym oglądać je non stop.
Autorka opowiada o tym jak spełniła swoje marzenia i pomimo trudności wyjechała do Nowego Jorku. 
Jeśli nie byliście w tym mieście to po przeczytaniu treści i obejrzeniu zdjęć,  które są w tej książce.  Zakochacie się w Nowym Jorku i będziecie mieli ochotę na spacer po ulicach tego miasta.
Autorka lekko opowiada różne ciekawe historie i pokazuje urokliwe miejsca. Jestem oczarowana tą książką. 
Dzięki autorce zwiedzam Nowy Jork z kanapy. Uwielbiam takie książki.  Jestem zachwycona!
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Luna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...