Brunetka Books Recenzuje

środa, 9 lutego 2022

"Zaginieni" Marcel Moss

Autor: Marcel Moss

Tytuł: Zaginieni 

Seria: Filia Mroczna Strona 

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 9.02.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Przyznam się szczerze,  że nie przeczytałam pierwszego tomu, ale obiecuję, że szybko to nadrobię. 
Marcel Moss należy do autorów,  których książki biorę w ciemno. Za każdym razem czeka mnie niesamowita lektura i nigdy nie jestem rozczarowana. 
"Zaginieni" to drugi tom serii ECHO.
Do Agencji Poszukiwań Osób Zaginionych "Echo" zgłasza się Jacek Kafan, który siedział w więzieniu za wyrok, którego jak twierdzi nie wykonał. Padł ofiarą spisku i wierzy, że mężczyzna,  którego "niby" zabił żyje i ukrywa się. 
Jacek został oskarżony za napad, gwałt i morderstwo.  Teraz chce odszukać Rafała Szymowskiego, bo chce dowiedzieć się,  dlaczego Gabi i Rafał zemścili się na nim. 
Ignacy Sznyder i jego wspólniczka Sandra Milton udają się do rodzinnej wsi klienta, aby dowiedzieć się co tak naprawdę wydarzyło się tamtej feralnej nocy nad jeziorem Białym i gdzie jest Rafał?

"Zaginieni" to świetna historia,  którą czyta się bardzo szybko. Znakomita fabuła i ciekawi bohaterowie.  Historia ta jest pełna tajemnic, kłamstw i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Autor genialnie buduje napięcie i funduje czytelnikom rollercoaster emocjonalny. Powieść wciągnęła mnie od samego początku i nie mogłam od niej oderwać się.  Autor potrafi zaciekawić czytelnika. Byłam zaintrygowana śledztwem prowadzonym przez Ignacego i Sandrę i byłam ciekawa, co wydarzyło się nad jeziorem. 
Autor kolejny raz porusza ważne i trudne tematy  wplatając w swoją powieść barwne opisy oraz sceny tak mroczne i brutalne, że  to przeraża.
Zakończenie wbija w fotel i sprawia, że chce się już czytać następny tom. 
Nie mogę doczekać się czym autor zaskoczy mnie w następnej części.  Czekam z niecierpliwością.
Rewelacyjna historia. Zachęcam Was do lektury.
Polecam gorąco!

Współpraca z Wydawnictwo Filia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...