Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 17 lutego 2022

"Diabeł ubiera się na czarno" L.J.Shen

Autorka: L.J. Shen

Tytuł: Diabeł ubiera się na czarno 

Tytuł oryginału: The Devil Wears Black

Gatunek: Romans/erotyk

Wydawnictwo: Luna

Premiera: 9.02.2022

Ilość stron: 432

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Maddie Goldbloom pracuje jako projektantka sukien ślubnych.  Przyjaciele i znajomi nazywają ją Męczennicą Maddie  gdyż  jest bezinteresowna,  troskliwa i opiekuńcza.
Pewnego dnia gdy Maddie wraca z randki widzi pod swoją kamienicą swojego ekschłopaka, z którym zerwała pół roku temu. Chase Black jest totalnym dupkiem. Kiedyś ,zdradził Maddie, a teraz ma tupet przyjść do niej i prosić ją o pomoc.
Chase złamał jej serce, a ona nie chce dopuścić go ponownie do swojego życia. Tylko, że Chase pamięta Maddie jako dobrą i pomocną osobę. Chase chce, by Maddie udawała jego narzeczoną przed jego śmiertelnie chorym ojcem.
Jednak Chase nie wie, że Maddie nie jest już tą samą osobą. Teraz Maddie chce odegrać się na bogatym dupku, którego uważa za wcielonego diabła. 
Jednak, czy to jest dobry plan?
Czy ich układ nie zmieni się w coś więcej?

"Diabeł ubiera się na czarno" to genialna historia.  Od samego początku wciągnęła  mnie i bardzo spodobała mi się. 
Autorka urzekła mnie tym, że połączyła romans z poczuciem humoru. Nie dość,  że uśmiałam się to jeszcze wzruszyłam się, bo ta historia jest także pełna emocji, bólu,  smutku i radości. 
Autorka ma lekkie pióro, fabuła jest znakomita, a bohaterowie genialnie wykreowani więc  książkę czyta się bardzo szybko i co najlepsze z wielkim zainteresowaniem. 
To taka książka,  która poprawia humor. Przepychanki słowne i riposty bohaterów  rozbawiły mnie do łez.
Niesamowita komedia romantyczna, od której nie mogłam oderwać się. 
Autorka porusza też ważne tematy, między innymi  o chorobie, śmierci,  zdradzie, wybaczaniu, miłości  i dawaniu drugiej szansy.
Uwielbiam takie historie miłosne z motywem hate-love, a ta nie dość,  że mnie wciągnęła to jeszcze oczarowała.  Ta historia zmusza też do refleksji nad życiem. 
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Luna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...