Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 1 lutego 2022

"Mój Mefisto" Nana Bekher

Autorka: Nana Bekher 

Tytuł: Mój Mefisto

Seria: Włoskie pożądanie #3

Gatunek: erotyk / romans

Wydawnictwo: Waspos

Premiera: 20.01.2022

Ilość stron: 348

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Córka szefa mafii Laura Montechiaro wychowała się w rodzinie,  w której najważniejsze wartości to rodzina, lojalność,  wierność i posłuszeństwo wobec męża. Ojciec Laury wybrał dla niej męża jednak ta , by odwlec ślub postanawia studiować prawo. Dziewczyna chciała wyjść za mąż z miłości. Gdy poznała Damiana wszystko zmieniło się.  Zakochała się  i po krótkim czasie znajomości wyszła za mąż. Niestety szybko okazuje się, że Damian nie jest mężczyzną idealnym i ukrywa mroczne oblicze.
Czy Laura zawalczy o swoje szczęście?
Czy uwolni się z piekła jakie zgotował jej mąż?

Książki Nany Bekher można kupować w ciemno. Za każdym razem dostaję niesamowite historie, które chwytają za serce.
Autorka zapewniła mi mnóstwo emocji i wrażeń. Tę historię przeżywałam razem z bohaterką, czułam jej emocję i było mi jej żal,  a tego Damiana miałam ochotę zlikwidować. 
Książkę czyta się bardzo szybko. 
Świetna fabuła i bardzo ciekawi bohaterowie. 
Rewelacyjna książka, od której nie mogłam oderwać się. 
Nana Bekher poruszyła trudny temat jakim jest cierpienie kobiety za zamkniętymi drzwiami. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak ta historia zakończy się to zachęcam do przeczytania tej powieści. 
Cała seria jest niesamowita.
Gwarantuję,  że wciągnie Was ta książka i cała seria "Włoskie pożądanie".
Gorąco polecam!
Za egzemplarz recenzencki i zaufanie dziękuję bardzo autorce Nana Bekher oraz Wydawnictwu WasPos. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...