Brunetka Books Recenzuje

środa, 16 lutego 2022

"Ta książka naprawi Twoje życie" Helen Thomson

Autorka: Helen Thomson

Tytuł: Ta książka naprawi Twoje życie 

Tytuł oryginału: This Book Could Fix your Life

Gatunek: Poradnik

Wydawnictwo: MUZA SA 

Premiera: 16.02.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka 


Jestem pod ogromnym wrażeniem tego poradnika. Dawno nie trafiłam  na tak dobry.
"Ta książka naprawi Twoje życie" z pewnością ulepszy nie jedno życie oraz zmieni podejście do życia. 
Autorka  postarała się o to, by swoim czytelnikom dostarczyć wiele ciekawej wiedzy oraz cennych wskazówek. 
Czytając ten poradnik poczułam się, jakbym miała doczynienia z coachem, który genialnie motywuje do działania.
Podobał mi się lekki styl autorki i jakie podała proste rozwiązania poparte wieloma badaniami. Ten poradnik czytało mi się z wielką przyjemnością. 
Autorka świetnie  wymyśliła spis treści, w którym bardzo szybko znajdziecie to co Was interesuje i nie trzeba szukać po całej książce. 
Z pewnością jeszcze wrócę do tej książki. Muszę przyznać, że autorka podzieliła się obszerną wiedzą.
Nie będziecie nudzić się,  bo to jest bardzo interesujący poradnik,  który może poprawić jakość życia,  bo autorka wskazuje właściwą drogę. 
Ta książka to must have tego roku!
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...