Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 20 lutego 2022

"Kobieta z sąsiedztwa" Sue Watson

Autorka: Sue Watson

Tytuł: Kobieta z sąsiedztwa 

Tytuł oryginału: The Woman Next Door

Wydawnictwo: Filia

Seria: Filia Mroczna Strona 

Gatunek: thriller 

Premiera: 9.02.2022

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Kobieta z sąsiedztwa" to historia o Lucy, która jest w szczęśliwym małżeństwie,  ma pracę swoich marzeń oraz piękny dom. Jej życie wydaje się idealne. Jednak do szczęścia brakuje im dziecka.
Pewnego dnia jej sąsiadką zostaje piękna pogodynka Amber. Kobiety zaczynają się przyjaźnić.  Amber imponuje Lucy swoim barwnym życiem. 
Gdy przerażona Amber zwierza się przyjaciółce,  że ma stalkera, Lucy za wszelką cenę chce ochronić Amber. Proponuje przyjaciółce,  by na jakiś czas zamieszkała  z nią  i jej mężem.  W tym momencie poukładane życie Lucy zmienia się.

Książki Sue Watson można brać w ciemno.  Bardzo podoba mi się jej styl pisarski i tym razem też jestem usatysfakcjonowana tą lekturą.
"Kobieta z sąsiedztwa" wciągnęła mnie od pierwszej strony i trzymała w napięciu do ostatniej strony. Znakomita fabuła, nieoczekiwane zwroty akcji,  ciekawi bohaterowie,  intrygi,  tajemnice, gry pozorów oraz mnóstwo emocji i wrażeń. To wszystko sprawiło,  że przez wiele godzin nie mogłam oderwać się od tego rewelacyjnego thrillera. Przeczytałam go w błyskawicznym tempie. 
Autorka trzymała mnie w napięciu i cały czas wodziła za nos. Nieustannie zastanawiałam się kto okaże się prześladowcą, a zakończenie totalnie mnie zaskoczyło.
Niesamowita i mroczna historia zapewniła mi wiele emocji. 
Jeśli zazdrościcie koleżance,  przyjaciółce lub sąsiadce ich idealnego życia to ta książka jest dla Was. Autorka tą historią otwiera oczy czytelnikom na to, że  nie ma idealnych rodzin,  a za zamkniętymi drzwiami dzieją się różne sytuacje. 
Uwielbiam takie powieści , a ta bardzo mnie wciągnęła  i zahipnotyzowała tak,  że  nie mogłam ruszyć się z fotela. 
Jestem zachwycona tą  historią i z niecierpliwością czekam na kolejne powieści tej autorki. 
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki,  współpracę i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia, Filia Mroczna Strona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...