Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 17 lutego 2022

"Tirona. Grzechy krwi" Magdalena Winnicka

Autorka: Magdalena Winnicka

Tytuł: TIRONA. Grzechy krwi. 

Gatunek: Erotyk/romans mafijny 

Wydawnictwo: Akurat

Premiera: 19.01.2022

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Sięgając po "Tirona. Grzechy krwi" nie miałam pojęcia,  że  jest to  kontynuacja "Grzechów mafii". Przyznam się,  że nie znałam wcześniej tej autorki.
Niestety nie znam tej trylogii, ale tą książką autorka kupiła mnie.
Głównym bohaterem jest Jesper Tiron, przystojny i bardzo niebezpieczny następca bossa mafii. Jesper jest adoptowanym synem Kosty i Alicji. Krok po kroku robi wszystko, by upodobnić się do Kosty. Poznajemy Jespera jako młodego chłopaka, który zaprzyjaźnia się z hinduską dziewczyną Amiyą. Oboje zakochują się w sobie. Niestety Amiya jest przeznaczona innemu mężczyźnie.  Dziewczyna mimo wszystko spotyka się z Jesperem.
Czy różnice kulturowe pozwolą im być razem?

Moim zdaniem,  jeśli ktoś nie zna tej trylogii może śmiało czytać tę książkę.  Ja nadrobię całą. 
Historia ta opowiada o trudnej miłości Jespera i Amiyi. Autorka porusza temat piekła, jakie musza przechodzić indyjskie dziewczyny.  Rodzice Amiyi są potworami,  którzy  własną córkę  chcieli poświęcić dla własnych korzyści.  Gdy o tym czytałam byłam zszokowana i przerażona.  Tego nie da się zapomnieć.  
Podobało mi się to jak Jasper walczył o szczęście swojej ukochanej. Pokochałam rodzinę Jespera, która pokazywała, że rodzina jest największą siłą. Pomagali sobie, mieli swoje zasady i wartości.  Dla rodziny byli gotowi na wszystko. 
Będzie  też niebezpiecznie, bo poznacie bezwzględny świat mafii. 
Genialna fabuła, świetnie wykreowani bohaterowie,  szybkie i nieoczekiwane zwroty akcji oraz mnóstwo emocji wbiło mnie w fotel  na wiele godzin, a zakończenie zaskoczyło. 
Nie mogłam odłożyć tej książki. Podoba mi się styl autorki,  która zapewniła mi adrenalinę, pełno wrażeń i emocji. 
Dawno nie czytałam tak świetnego romansu mafijnego.
Po takiej lekturze z przyjemnością przeczytam też inne książki tej autorki. 
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu MUZA SA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Kobieta, która skłamała" Claire Douglas

Autorka: Claire Douglas  Tytuł: Kobieta, która skłamała  Tytuł oryginału: The Woman Who Lied Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo...