Brunetka Books Recenzuje

sobota, 19 lutego 2022

"W cieniu dobrych drzew" Ewa Pruchnik

Autorka: Ewa Pruchnik

Tytuł: W cieniu dobrych drzew 

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Szósty Zmysł

Premiera: 2.02.2022

Ilość stron: 334

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"W cieniu dobrych drzew" to historia o Joannie, która po śmierci matki straciła wzrok. Joanna została obdarowana od losu niezwykłym talentem muzycznym,  dzięki któremu chciała żyć.  Dzięki muzyce poznała mężczyznę,  który skradł jej serce.
Kim jest ten tajemniczy nieznajomy mężczyzna? I czy nie skrzywdzi Joanny?
Dowiecie się tego czytając tę powieść. 
Jestem pod wrażeniem jaką piękną i wzruszającą opowieść o miłości stworzyła autorka. 
Świetny styl pisarski, autorka pięknie pisze o miłości,  przyjaźni,  ale też o uczuciach takich jak rozpacz i ból.
Genialnie stworzeni bohaterowie powieści.  Joannę polubiłam bardzo i jej kibicowałam. Ujęła mnie tym jak sobie poradziła po śmierci mamy, a także tym jak odnalazła się po stracie wzroku. Dziewczyna nie miała życia usłanego różami i musiała zmierzyć się z kłodami, które los rzucał jej pod nogi.
Gdy będziecie czytać tę powieść przyszykujcie sobie chusteczki, bo dostaniecie tyle emocji, że łzy zagwarantowane. 
Ja bardzo wzruszyłam się.
Jeśli lubicie takie poruszające historie to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Szósty Zmysł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...