Brunetka Books Recenzuje

środa, 16 lutego 2022

"Zew serca" Lilianna Garden

Autorka: Lilianna Garden

Tytuł: Zew serca 

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: WasPos 

Premiera: 25.01.2022

Ilość stron: 366

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Spokojne życie Kelly Ashton zawala się, kiedy dostaje bardzo złe wiadomości o tragicznej śmierci brata z żoną. Musi pojechać do rodzinnego Merringhton na pogrzeb i odczytanie testamentu. W przeszłości Merringhton ją zniszczyło więc Kelly postanawia,  że jej pobyt tam będzie  jak najkrótszy. Pech sprawia, że w podróży psuje się jej samochód,  ale pomocy udziela jej seksowny ranczer o miodowych oczach. Mężczyzna sprawia, że jej serce zaczyna szybciej bić. 
Jednak, czy mężczyzna sprawi, że znienawidzone miejsce znowu stanie się domem dla Kelly?
Czy Kelly będzie jeszcze szczęśliwa?
Czy Kelly poradzi sobie z demonami i trudną przeszłością?

"Zew serca" to historia, która totalnie mnie oczarowała. Gdy tylko przeczytałam opis tej książki w zapowiedziach wiedziałam,  że muszę ją przeczytać. Intuicja mnie nie myliła. To historia bardzo zachwycająca, pełna emocji, bólu, cierpienia, tragicznych przeżyć,  ale także  miłości. Powieść bardzo wzruszająca i chwytająca mocno za serce.
Znakomita i bardzo wciągająca fabuła. Świetnie wykreowani bohaterowie. 
Autorka ma lekkie pióro i książkę czyta się bardzo szybko z wielkim zainteresowaniem.  Pochłonęłam ją w jeden wieczór. 
Autorka zapewniła mi wiele emocji podczas czytania tej książki,  co sprawiło, że powieść bardzo mnie wciągnęła.  Nie mogłam od niej oderwać się. 
Rewelacyjna historia.  Idealna książka dla każdej romantyczki.
Gorąco polecam!

Dziekuję bardzo autorce Liliannie Garden  oraz Wydawnictwu WasPos  za zaufanie i egzemplarz powieści do recenzji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...